
Introducció de les noves tecnologies en l'Organizació d'Actes Protocol-laris
La informática. Programes informátics. Correu electrónic multidimensional. Per mitjà d'Internet
foto base amadalvarez - Wikipedia
Protocolo Municipal: programes informàtics i internet
LA INFORMÀTICA
La informatització és de gran ajut també per a la organització d'actes: augmenta la productivitat, ja que els errors programàtics es redueixen de forma considerable, perquè en principi un bon programa no permet que dos actes diferents puguin tenir lloc amb les mateixes persones a la mateixa hora; que la mateixa persona rebi dues vegades la mateixa invitació, etc. I, a més, un bon programa portarà el control de les existències del magatzem en relació amb els obsequis institucionals o documentació.
Fins ara, la utilitat de la informàtica per a l'organització d'actes rau principalment en els aspectes següents:
Per mitjà de programes informàtics.
- agenda amb calendaris futurs.
- bases de dades amb tots els camps necessaris.
- trameses per mitjà d'un programa combinat de cartes i sobre.
Te puede interesar: Tratamientos generales en catalán. Administración Autonómica de Cataluña
- plantilles i models de cartes, documents i ordres del dia amb tractament de textos.
- registre de control de regals, visites, santoral, defuncions, festivitats, menús oferts, fotografies enviades, etc.
- gràfics aplicats al protocol (de taules, sales, teatres, etc.)
- programes propis d'ordenació protocol-lària per a l'elaboració de taules, presidències, relacions de convidats, etc.
- arxiu de tots els actes i els seus documents.
Per mitjà del CD-ROM
- recerca d'informació, bases de dades, etc.
- projecció de la imatge corporativa d'una institució amb edició de CD-Rom (edició de memòries i altres documents).
Per mitjà del correu electrònic multidimensional
- enviament i rebuda de missatges per correu electrònic d'una persona a una altra (textos, gràfics, imatges, sons, etc.).
- enviament de missatges d'una persona a altres: llistes de distribució.
- enviament de documents annexats per informar o per treballar-los.
Te puede interesar: El himno de Cataluña. Historia. Letra del Himno
Per mitjà d'Internet
- accés a bancs de dades nacionals, internacionals (fitxer d'alts càrrecs, guia breu de la Generalitat, etc.).
- accés a tota la informació disponible en aquest mitjà.
- possibilitat de fer reunions a través de la xarxa (xats, etc.).
- videoconferències: possibilitat de participar en una conferència sense desplaçar-se (permet també projecció i participació en col-loqui).
Su opinión es importante.
Participe y aporte su visión sobre este artículo, o ayude a otros usuarios con su conocimiento.
-
Arribada dels convidats al lloc de l'acte. L'alcalde acompanyarà les màximes autoritats
-
Tipologia d'actes. Comvidats i participants. Precedéncies: actes oficials i actes militars
-
Benvinguda a càrrec de l'alcalde, en el cas d'un acte municipal. L'alcalde acompanyarà les màximes autoritats al cotxe o a peu de recinte
-
Plantejament. A qui va adreçat. Metodología. El desenvolupament ben planificat...
-
L'alcalde acompanyarà la persona que ha estat nomenada fins a la porta d'entrada. La resta de membres del consistori del municipi amfitrió donaran comiat als convidats al mateix lloc de l'acte
-
Tipus de taules. Preparatius i organizació de àpats
-
És un document protocol-lari i retòric que s'utilitza per a comunicacions interpersonals breus -com ara els agraïments, les felicitacions, etc.
-
Tractaments civils. Govern i alts càrrecs de la política, de la Magistratura i de l'Administració. Tractaments eclesiàstics. Tractaments militars
-
En el cas de ser l'amfitrió. En el cas de ser convidat. Elements de cerimonial i d'organització. Aspectes generals de protocol
-
La persona homenatjada i família més directa passen al despatx de l'alcalde per ser rebuts en privat L'alcalde acompanyarà la persona que rep l'homenatge a la porta d'entrada.
-
Rangos militars els seus tractaments: de Almirall a Vicealmirall
-
Libros y documentos consultados para redactar y confeccionar el manual de Protocolo Municipal de Barcelona