
Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia VI
En els llocs preferents per a familiars, NO està inclòs l'accés al Balcó de l'Ajuntament
Premsa Ajuntament de Torrent - flickr
Manual de protocol. Falleres Majors de Valencia
74. La relació d'actes oficials en què els pares (i excepcionalment algun familiar) disposaran, sempre segons la disponibilitat del moment, de lloc preferent són:
a) Proclamació Ajuntament
b) Exaltació
c) Sopar d'Exaltació (pagament tiquets)
d) Crida (lloc preferent baix de les Torres)
e) Cavalcades (lloc preferent en grades o cadires)
f) Gala Fallera (pagament tiquets)
g) Ofrena (tribuna en la plaça de la Mare de Déu)
h) Missa de Sant Josep (lloc preferent en bancs catedral)
i) Cremà (lloc preferent baix del Balcó)
j) Dansà (zona delimitada en plaça de la Mare de Déu)
k) Sopar de la punxà (reserva de taules, pagament tiquets)
l) Batalla de flors
m) Acte d'Elecció Cort d'Honor (lloc preferent en grades)
n) Sopar despedida (pagament tiquets)
75. En els llocs preferents per a familiars, NO està inclòs l'accés al Balcó de l'Ajuntament per a veure les "Mascletades" per ser competència únicament i exclusivament del Servici de Protocol de l'Ajuntament. Els familiars, sempre segons disponibilitat, tindran dos passes nominatius per a poder accedir a les terrasses de l'Ajuntament, sense possibilitat de ser utilitzat per una altra persona que no siga el titular.
76. Els pares sempre romandran al marge dels actes, no intervenint en l'organització ni en el desenrotllament dels mateixos. Només podran acostar-se a les xiquetes/senyoretes en el cas que la Vicepresidència corresponent així ho requerisca. No tindran dret a entrades per a actes que no organitze la Junta Central Fallera.
77. Els pares o tutors hauran de comunicar a qualsevol membre de la Directiva de la Junta Central Fallera qualsevol situació familiar (separacions, divorcis, pèrdues de custòdia, etc.), qualsevol malaltia que requerisca atenció (al-lèrgies alimentàries, respiratòries, de pell, d'ulls, intoleràncies, etc.) i qualsevol altra situació que siga d'interés per al correcte desenrotllament dels esdeveniments.
Apartat X: Confidencialitat
78. Tots els documents i comunicacions produïdes entre la Junta Central Fallera i les Falleres Majors i components de les Corts d'Honor, així com els seus familiars, hauran de mantindre's en la més estricta confidencialitat.
79. La necessària relació de cordialitat i confiança mútua entre les parts requerix que cap de les components de les Corts d'Honor, Falleres Majors, o familiars, transmeta informació a terceres persones. De la mateixa manera, la Junta Central Fallera es compromet a no facilitar públicament informació personal més enllà de l'estrictament necessària per al compliment dels seus fins.
80. En el cas en què es detecte algun trasllat d'informació (agendes, continguts de reunions, correus electrònics, conversacions telefòniques o missatges de text, etc.), la Junta Directiva prendrà les mesures oportunes per a salvaguardar la confidencialitat i la necessària relació de cordialitat i confiança mútua, així com el bon nom de la institució.
Ver reglamento completo en Valenciano en formato pdf.
- Normes de protocol. Falleres Majors de València
- Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia II
- Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia III
- Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia IV
- Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia V
- Normes de protocol. Falleres Majors de Valencia VI
Documentos Relacionados
Su opinión es importante.
Participe y aporte su visión sobre este artículo, o ayude a otros usuarios con su conocimiento.
-
Un adorno floral muy utilizado en las fiestas de los adolescentes, sobre todo, de países anglosajones
-
Las autoridades policiales ya saben a estas horas que los Mundiales van a traer a una legión de carteristas...
-
Estos nuevos manuales derivan hacia la superficialidad, la frivolidad y, en muchos casos, la simple estupidez vestida de pretensiones
-
Tanto la etiqueta social como la empresarial, tienen puntos de convergencia y es ahí a donde pretendo llegar...
-
La elegancia. La distinción proviene del buen gusto, puesto que éste permite hacer presente la belleza en aquello que el mantenimiento de la compostura nos obliga a realizar
-
Des del moment que cada xiqueta/senyoreta ix des de sa casa en acte oficial, serà responsabilitat de la Junta Central Fallera
-
Asistimos a una decadencia de la cortesía y la urbanidad, como señala con indiscutible sensatez monsieur Pradel.
-
Tanto en el hombre como en la mujer, la higiene y el control de todos los movimientos brindan mayor seguridad y distinguen a una persona de las demás.
-
La liberación femenina habrá justificado el hecho de que ya casi ningún hombre le ceda el puesto a una mujer en el Metro.
-
Las buenas maneras no cambiarán jamás, porque son muestras de respeto y consideración con los demás.
-
La desnudez. La regla que enseña a ocultar y desocultar lo íntimo embellece a la persona, porque la hace dueña de sí, la muestra a los demás reservada para ella misma, orientada hacia su "dentro", y por tanto digna.
-
Los gestos pueden servir para reafirmar lo que se dice con las palabras